17.05.21, 12:05
TVN Media i Ringier Axel Springer wprowadzają do oferty cztery produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.
Nowa, partnerska oferta content marketingowa TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska obejmuje cztery główne produkty: rozwiązania natywne video o charakterze efektywnościowym, budujące świadomość w oparciu o rozwiązania contentowe, wspierające sprzedaż z szerokim zasięgiem telewizyjno-digitalowym, a także absolutną nowość na rynku - produkt synchronicznego lokowania w TV&Digital. Ostatni z produktów umożliwia opowiedzenie historii marki jednocześnie w telewizji, w programie „Dzień Dobry TVN” oraz w środowisku Digital w formacie „Onet w domu”. Rozwiązanie dodatkowo wsparte jest mechanizmem Shoppable TV, działającym prosprzedażowo.
Nowa oferta TVN Media i Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska, pod hasłem „Opowiedz z nami swoją historię”, ma być promowana na rynku agencji mediowych oraz klientów bezpośrednich, w ramach roadshow odbywającego się w najbliższych miesiącach.