17.06.21, 18:23
W wyniku wygranego przetargu, firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Makaromania”.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 15 czerwca a 31 lipca br., a obejmują one produkty marki WINIARY do makaronu. Konsument, który chce wziąć udział w loterii, musi jednorazowo kupić produkt WINIARY biorący udział w loterii, wysłać SMS pod wskazany numer wpisując w treści prefiks Makaromania oraz numer ze swojego dowodu zakupu. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał.
Do wygrania w loterii jest nagroda dzienna 500 zł (5 x 500 zł). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tys. zł.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii, wspierają ją działania reklamowe w telewizji, social media, w aplikacji Blix. Przygotowaniem tagu loteryjnego do spotu zajęła się agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada dom mediowuch UM Thrive.