26.07.21, 17:55
Electrolux rusza z kolejną odsłoną kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, w której chce inspirować do proekologicznych wyborów i pokazywać jak poprzez drobne zmiany zachowań dbać o środowisko naturalne.
Osią działań tegorocznej kampanii jest letnia aktywacja – Strefa Electrolux. To popupowa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działać będzie cyrkularny butik we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainauguruje wyjątkowe wydarzenie - pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach proekologicznych markę Electrolux. Promocja Strefy obejmuje działania w digitalu i przestrzeni miejskiej, których start zaplanowano na 15 lipca.
Marka Electrolux realizuje globalną misję, której częścią jest zrównoważony rozwój i troska o planetę, postanowiła zainicjować kolejną odsłonę rozpoczętej w 2020 r. kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”. Kampania ma inspirować do wspierających ekologię wyborów i pokazywać, jak poprzez drobne zmiany zachowań oraz wsparcie modelu cyrkularnego w gospodarce i konsumpcji można dbać o środowisko naturalne.
Letnia aktywacja kampanii „Pierz, susz, noś dłużej” to Strefa Electrolux zlokalizowana na plaży Gdańsk Brzeźno, w której każda osoba będzie mogła dowiedzieć się, jak dbać o ubrania, aby cieszyć się nimi jak najdłużej i przez to dbać o planetę. Działalność Strefy zainaugurował pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, ambasadora marki. Cała kolekcja została uszyta z tkanin z poprzednich kolekcji projektanta z 20 lat pokazów mody i sztuk teatralnych, do których robił kostiumy. Wydarzenie odbyło się 23 lipca.
Strefa Electrolux podzielona jest na cztery przestrzenie. W Strefie działać będzie butik z modą cyrkularną „Noś dłużej” we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania, w którym można kupić ubrania z drugiej ręki i modele z cyrkularnej kolekcji Tomasza Ossolińskiego. Strefa to także przestrzeń customizacji, w której eksperci pokażą jak dawać ubraniom drugie życie, przestrzeń relaksu oraz showroom produktów z linii Electrolux PerfectCare.
Projekt Strefy jest spójny z proekologicznymi założeniami marki także w wymiarze technicznym. Wszystkie materiały, które zostały wykorzystane do budowy Strefy Electrolux, pochodzą z drugiego obiegu i po zakończeniu akcji zostaną przekazane do dalszego użytku organizacjom NGO.
Aktywność Strefy wspierana jest kampanią realizowaną pod hasłem „Znajdź styl w dbaniu o planetę i noś się inaczej”. Kampania została uruchomiona 15 lipca i obejmuje ona działania digital, w tym video z udziałem Tomasza Ossolińskiego zapraszającego na swój pokaz mody cyrkularnej oraz do Strefy Electrolux, spoty audio (youtube i radia internetowe), działania
w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami zaangażowanymi w działania proekologiczne oraz niestandardowe citilighty i ekrany LED zlokalizowane w Trójmieście.
Za strategię, kreację, produkcję kampanii oraz działania PR z zakresu media relacji odpowiada agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Organizację Strefy powierzono agencji eventowej Awena.