29.09.21, 20:00
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu dekoracyjnego WINIARY pod hasłem „Inspiruj się do wygrywania”.
Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje całą Polskę i dotyczy Majonezu dekoracyjnego WINIARY (wszystkie pojemności). Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 27 września i potrwa do 31 października2021 roku.
Osoba, która chce wziąć udział w loterii musi jednorazowo kupić produkt promocyjny (Majonez dekoracyjny WINIARY) i wysłać SMS pod wskazany numer. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę jedną z ponad 10 tys. nagród (produkty marki Zwiger, Duka Bamboo, KitchenAid) oraz gotówka w wysokości 50 zł (1200 sztuk). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 30 tys. zł.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w Digitalu i TV. Zakup mediów powierzono UM Thrive. Za reklamę telewizyjną odpowiada agencja Publicis.