01.10.21, 08:00
Jesienią Gazeta.pl zaoferuje użytkownikom 13 programów publikowanych na stronie głównej, w tym „Studio Biznes” i „Poranna Rozmowa”. W nowej ramówce Gazeta.pl nie zabraknie również rozrywki oraz tematów sportowych.
„Jesienna ramówka Gazeta.pl to solidny zestaw nowych formatów i wzmocnienie tych, które doceniają nasi czytelnicy. Przygotowaliśmy bogatą ofertę treści publicystycznych, biznesowych, sportowych i lifestyle’owych. Stawiamy także na zwrot w stronę interaktywności. W naszym nowym formacie “Q&A” to użytkownicy decydują, jaki temat omawiamy z ekspertem i to oni zadają pytania. Interaktywność nie tylko pozwala angażować użytkowników, ale jest też atrakcyjna dla potencjalnych reklamodawców” - mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych i dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.
Nowością w ofercie portalu jest prowadzony przez Marię Mazurek „Q&A”, w którym widzowie pytają, a eksperci odpowiadają. W ramówce wideo Gazeta.pl znalazł się także „Interaktywny Sport Quiz” - jeden z pierwszych tego typu formatów w polskim internecie, angażujący widza i dostarczający rozrywki. Oprócz tego do nowej ramówki Gazeta.pl trafiła też znana z platformy YouTube „Lista Plotka”, czyli format prowadzony przez Ninę Cieślińską, przed którą gwiazdy nie mają żadnych tajemnic.
W portalu ponownie będzie można także zobaczyć znane już wcześniej programy. Jesienią w odświeżonej scenografii na strony Gazeta.pl wracają bowiem formaty cieszące się wśród widzów popularnością. W najbliższych miesiącach użytkownicy portalu znów będą mogli śledzić, m.in. „Studio Biznes”, „Poranną Rozmowę”, „Sekcję Piłkarską” czy „HomeBeauty”.