09.11.21, 17:00
Marka Tyskie rozpoczyna świąteczną kampanię pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.
Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki. Teraz marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do rozmów. W pociągu Tyskiego ponad przedziałami będą mogli spotkać się zwycięzcy konkursu przeprowadzonego na stronie marki.
Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.