26.11.21, 07:00
Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) w roli Social Media Team Leadera dołączyła Natalia Żmuda, która będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem social media managerów oraz rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów społecznościowych.
Przed Labconem Żmuda pełniła rolę Head of Social Media w agencji McCANN Poland, gdzie była odpowiedzialna za pracę zespołów ds. mediów społecznościowych oraz influencerów. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie marki, jak.: Mastercard, KFC, Honor (Huawei), Starbucks, WWF Polska, Stanley, Black&Decker, Dewalt, Kujawski, Schär.
Jak tłumaczy firma, pojawienie się Natalii Żmudy w zespole Labconu jest wynikiem rozbudowy działu strategii i social mediów, na którego czele stoi Head of Strategy and Social Media - Adam Kręgielewski. W teamie pracuje obecnie blisko 10 ekspertów.
Oprócz zarządzania teamem i rozwojem kompetencji agencji, Żmuda na wesprzeć integrację działań contentowo-mediowych w ramach programu One Social prowadzonego wspólnie przez Labcon oraz Salestube.