01.12.21, 19:15
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla Majonezu Dekoracyjnego marki WINIARY w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Kasa bez kolejki”.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane do 24 grudnia br. Klient, który chce wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Biedronka, musi jednorazowo kupić Majonez Dekoracyjny WINIARY, wysłać SMS pod wskazany numer. Loteria ma charakter instant-win - zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał.
W puli nagród jest 500 e-kodów do sieci sklepów Biedronka o wartości 50 zł każdy. Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem dwóch nagród głównych (spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń), o wartości 20 tys. zł każda.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania w miejscu sprzedaży.