09.12.21, 13:08
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. To już czwarta odsłona kampanii, realizowanej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”.
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, po raz czwarty zachęca wszystkich fanów sportów zimowych do kibicowania ukochanym zawodnikom. Osią tegorocznej kampanii jest bliskość, dlatego marka gorąco zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi. W ramach trwającej długofalowej kampanii Milka rusza również z akcją, dedykowaną konsumentom z całej Polski.
Kampania wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2021/2022 i obejmuje wsparcie mediowe, sprzedażowe i PR-owe.Przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji TVN i TVP będzie emitowany billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także wsparcie w digitalu. Z kolei za sprawą materiałów POSM w całej Polsce zaplanowano specjalne akcje sprzedażowe. Ponadto 1 lutego 2022 r. ruszy loteria, w której przewidziano nagrody pieniężne.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Ogilvy. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada Ad Value. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Milka od ponad 25 lat wspiera sporty zimowe na świecie. W 1995 r. marka po raz pierwszy została sponsorem sportów zimowych, pojawiając się z fioletową krową Lilą na stoku w Lienz w Austrii.