15.12.21, 11:17
Pod koniec listopada br. wystartowała komunikacja, a tym samym sprzedaż biletów na wydarzenie JIMEK i Goście: Historia polskiego hip-hopu, w ramach projektu Going. - Miasto Muzyka.
Autorem oprawy wizualnej wydarzenia, w tym głównego plakatu promocyjnego jest studio komunikacji wizualnej Ekstrakt. Dla organizatorów koncertu ważne było autentyczne połączenie świata hip-hopu, twórczością Radzimira Dębskiego (JIMEK). „W naszej koncepcji wyszliśmy od zaprojektowania charakterystycznego znaku artysty, który w założeniu dostosowuje swoją formę w zależności od formatu. W połączeniu z wizualizacją bloku, nawiązującą do stylistyki teledysków hip-hopowych z lat 90., stworzyliśmy wyróżniający się wizualnie plakat, który jest punktem wyjścia dla całej identyfikacji wydarzenia” - mówi Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt Studio. „We współpracy z fotografką londyńskiej sceny muzycznej - Karoliną Wielochą stworzyliśmy alternatywny plakat bazujący na wizerunku Jimka w anturażu blokowiska z lat 90.” - dodaje Strzałkowski.
Podczas czerwcowego koncertu Radzimir Dębski (JIMEK) po raz pierwszy zaprezentuje „Historię polskiego hip-hopu”. W najnowszej kompozycji będzie można usłyszeć kompilację najważniejszych utworów, jakie kształtowały rodzimą scenę hip-hopową przez ostatnie dekady. Na scenie Jimkowi towarzyszyć będą autorzy zaaranżowanych na nowo utworów - 20 artystów, zarówno wczesnego, jak i młodego pokolenia hip-hop w Polsce, a także 70-osobowa orkiestra symfoniczna.