06.04.22, 17:56
4 kwietnia br. ruszyła kampania Orange przygotowana przez agencję Leo Burnett, promująca pakiet Orange Love Mini z Netflix.
W spocie zrealizowanym w konwencji hitów filmowych znanych z platformy streamingowej Netflix, przedstawiona jest historia mężczyzny, który korzystając z pakietu Orange Love Mini z Netflix i oglądając seriale w domowym zaciszu, przenosi się do filmowego świata. W produkcji odwzorowano scenografię, światło i nastrój seriali „Wiedźmin”, „Stranger Things” oraz „Królewski Gambit”, a w roli mężczyzny wystąpił Piotr Głowacki.
Za kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiada agencja Leo Burnett, we współpracy z Orange Polska, a produkcję zrealizowało Tyrka Studio. Za post produkcję odpowiada studio Orka, a za udźwiękowienie spotów Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Z kolei za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Wielokanałowa kampania została zaplanowana w TV, social mediach, digitalu, a także na nośnikach OOH.