29.04.22, 15:38
Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Obserwując to, co aktualnie najważniejsze, chce jeszcze mocniej skupiać się na relacjach oraz sile jaka z nich płynie. Pomóc w tym ma idea przewodnia nowego manifestu Żywca prezentowanego w spotach reklamowych, która brzmi „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż”.
Najnowszy spot marki Żywiec przekazuje hasło "Razem więcej można. Razem nie ma, że nie. Razem po prostu więcej się chce". Tym przekazem marka otwiera swoją tegoroczną komunikację. W miejsce znanych winiet z dwuznacznymi hasłami po raz pierwszy pojawiła się wierszowana narracja, czytana przez lektora.
“W odpowiedzi na zachodzące na świecie zmiany, a w konsekwencji również postawy i potrzeby konsumenckie, tak odświeżyliśmy komunikację marki Żywiec w ramach platformy Chce się Ż, aby była jeszcze bardziej aktualna” – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, Manager marki Żywiec. “Niezmiennie opowiadamy o cieszeniu się życiem, nawiązując jednak do tego, co najważniejsze, czyli do bycia razem i siły, która z tych relacji płynie. Całość spina hasło „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż” - dodaje Paciejewska-Łapińska.
Pierwszy z tegorocznych spotów jest w emisji od 25 kwietnia br., w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Muzykę do spotu skomponował polski producent muzyczny Duit. Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Krzysztof Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.