18.05.22, 15:00
Ruszył Lech Free Challenge czyli nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej. W ramach aktywacji, razem z Krzysztofem Gonciarzem, marka piwa bezalkoholowego rzuca wyzwania swoim ambasadorom.
Lechowi Free od lat towarzyszy hasło „Lechendy mogą wszystko”. W tym roku marka postanowiła przeprowadzić Lech Free Challenge, w którym chce uwodnić, że to nadal prawda. Według Lecha Free, Lechendy to zwykli ludzie, którzy mają świadomość, że w codzienności kształtuje się rzeczywistość. Są gotowi inspirować, przekraczać bariery i próbować nowych rzeczy.
W ramach Lech Free Challenge Lechendami są ambasadorzy, którym marka właśnie rzuca wyzwania zachęcające do różnorodnych aktywności. Kampania realizowana jest z udziałem youtubera Krzysztofem Gonciarzem i potrwa do września br. Pierwszym uczestnikiem Lech Free Challenge jest Rafał Jonkisz, akrobata i miłośnik sportów ekstremalnych. W kolejnych trzech odsłonach pojawią się osoby należące do ekipy Lecha Free, znane z aktywnego trybu życia. Będą to sportowcy, osoby ze świata mody i polscy e-sportowcy.
Każde wyzwanie Lech Free Challenge składa się z dwóch etapów. W pierwszej części Krzysztof Gonciarz w swoich kanałach social-mediowych ogłasza uczestnika wyzwania i zamieszcza ankietę – internauci oddają głos na jedno z dwóch wyzwań, z którym zmierzy się influencer. W przypadku wyzwania dla Rafała Jonkisza, internauci wybierali między „Piramidą na fali”
a „Baletem pod wodą”. Każde wyzwanie skupia się na właściwościach i charakterze produktów z portfolio marki. Wyzwania Lech Free Active odwołają się do sportu i pokazują trening w niestandardowym wydaniu.
W drugim etapie Krzysztof Gonciarz spotyka się z influencerem i informuje go o wyborze internautów, a następnie w obecności kamery towarzyszy mu w przygotowaniach oraz realizacji nietypowego zadania. Sfilmowane wyzwania są publikowane w kanałach SoMe marki Lech Free i kanale youtube Krzysztofa Gonciarza.
Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard, za strategię mediową odpowiada dom mediowy Zenith, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Tofu Media.