24.05.22, 13:39
Podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park” w Kanale Sportowym, pojawił się gość w studiu - Król Kazimierz, tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskie.
Pojawienie się gościa na Zebraniu Zarządu Kanału Sportowego jest elementem promocyjnym marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej prowadzonej pod hasłem „Przejdź na TY z Królami i wygraj gotówkę”. W zwycięskich puszkach pojawiają się wizerunku polskich króli: Władysława, Kazimierza lub Bolesława. Ci sami, których wizerunki są na banknotach o nominałach: 100, 50 i 20 zł. Program prowadzili prowadzący KS: Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i Krzysztof Stanowski.
Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo emitowany w telewizji od połowy maja. Humorystyczny ton aktywacji podkreślają działania digitalowe i non standard. Spot reklamowy kampanii „Przejdźmy na Ty z Królami” został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360 zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów – dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude. Promocja wystartowała 4 maja i potrwa do 31 sierpnia br.