28.06.22, 11:03
W ramach II edycji Global Best of the Best Effies w składzie jurorskim znalazło się pięciu ekspertów branży marketingowej z Polski.
Laureatów II edycji Global Best of the Best Effies będą wybierać, m.in.: Marta Życińska, Vice President, Marketing and Communications, CEE Mastercard; Paweł Patkowski, Brand & Marketing Communication Director, Orange Polska; Anna Putts, Director Brand & Content Marketing Central Europe, HBO Europe; Inga Songin, Regional Marketing Director PLEE, Board of Directors Member, Reckitt Health and Nutrition; Arkadiusz Gwizdek, Marketing Director, SKODA Polska - Volkswagen Group Polska.
Global Best of the Best Effies ma na celu określenie najskuteczniejszych działań marketingowych minionego roku spośród wszystkich zwycięzców Grand i Gold Effie na całym świecie.
Zwycięzcy złota ze wszystkich kwalifikujących się konkursów Effie będą rywalizować o Global Grand Effie w swoich kategoriach. W końcowym etapie staną w szranki o statuetkę Iridium Effie, która jest przyznawana za najbardziej efektywne działania marketingowe na świecie. Jury składa się z kadry kierowniczej wyższego szczebla ze strony reklamodawców i agencji, reprezentujących różne dyscypliny. Obrady będą miały formę zdalną.