06.09.22, 11:18
5 września br. wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet, marki technologicznej z ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP.
Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych WeNet. Kreacja spotów opiera się na historiach bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca. Jak przekonuje przekaz marketingowy, to właśnie firma WeNet pomogła sportowcowi przenieść jego biznes do sieci, a on został ambasadorem marki. Spoty w kilku wersjach – 6, 15 i 30 sekundowych – dostosowane są do kanałów, w których będą wykorzystywane. Kreacje będą emitowane przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i w Polsacie. Działania online potrwają dłużej i obejmą komunikację w ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych.
Integralną częścią kampanii są też działania w digitalu – na portalach i w mediach społecznościowych, w tym Google, YouTube, Facebook, które obejmą takie formaty jak video, search, display, content i mailingi.
WeNet dostrzegł potencjał sektora MŚP, który stanowi w Polsce trzon gospodarki. Małe i średnie firmy mierzą się z wieloma wyzwaniami – jednym z nich jest brak czasu i możliwości, by we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. „Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP – możliwościach rozwoju biznesu w internecie dzięki wsparciu indywidualnego doradcy internetowego – bez względu na branżę, czy wielkość firmy (…)” – mówi Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu w WeNet.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change, za dodatkowe wsparcie kreatywne w online Spot&Dot. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy Value Media, a w digital ‘u Sales&more.