24.09.22, 13:00
22 września 2022r. platforma TikTok wystartowała z programem Follow Me, aby wspomóc małych i średnich przedsiębiorców. Aplikacja angażuje do swojej akcji marki, które już prowadzą swoje działania promocyjne, za pomocą platformy. Ambasadorzy SMB podzielą się wskazówkami jak najlepiej wykorzystać potencjał TikToka, by osiągnąć cele biznesowe.
Celem programu Follow Me jest edukowanie w zakresie praktyk prowadzenia działań promocyjnych na TikToku. Do akcji zaangażowano wybrane lokalne marki z dwunastu rynków, które w roli ambasadorów SMB podzielą się swoimi wskazówkami jak najlepiej wykorzystać potencjał platformy. Swoim doświadczeniem podzieli się polska marka tworząca spersonalizowane kubki -tortli_pl (@tortli_pl).
Follow Me oferuje różne ścieżki edukacyjne. Przez sześć tygodni zainteresowane marki będą otrzymywać porady dotyczące założenia bezpłatnego konta biznesowego na TikToku, prowadzenia pierwszych kampanii czy dostępu do Centrum Kreatywnego.
„TikTok to platforma, z której potencjału korzysta coraz więcej polskich marek. Według raportu przeprowadzonego przez firmę Nielsen – TikTok ma średnio 2-3 krotnie wyższą efektywność sprzedażową niż inne platformy, a w ubiegłym roku z kwartału na kwartał blisko dwukrotnie zwiększała się liczba aktywnych kont reklamowych na TikToku. To pokazuje nie tylko naszą mocną, stale rosnącą pozycję na rynku reklamowym, lecz także odzwierciedla zaufanie, jakim darzą nas kolejne marki. Program Follow Me to kolejny krok milowy w naszej działalności, który pomoże mniejszym firmom w prowadzeniu efektywnej promocji na platformie i dowiedzie, że TikTok to przestrzeń dla każdego biznesu , bez względu na branżę czy skalę działania” – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Global Business Marketing, TikTok CE.
Każda marka, która chce dowiedzieć się więcej o tym, jak platforma może wspomóc jej działania sprzedażowe może zapisać się do programu Follow Me dostępnego na oficjalnej stronie Internetowej TikToka.
TikTok jest platformą, na której pojawiają się któtkie filmy nagrywane za pomocą urządzeń mobilnych. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio.