26.09.22, 18:16
19 września br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „Spotkanie niech się stanie”. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki.
Głównym celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, nadanie jej wyrazistości, świeżości oraz spontaniczności, a także osadzenie w kontekście stylu życia jej konsumentów.
Osią kampanii jest tytułowe hasło „Spotkanie niech się stanie”. Na potrzeby aktywacji konsumenckich i komunikacji w digitalu, hasło będzie rozwijane kontekstowo, co ma pozwolić na kreatywną zabawę, dowolne rozszerzanie definicji spotkania i odkrywanie nowych obszarów dla marki.
Komunikacja marki będzie odbywać się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Kampania składa się z głównego filmu i serii krótszych filmików, które odkrywają nowe obszary marki, co ma pozwalać na zaadresowanie całorocznych potrzeb komunikacyjnych - z podziałem na sezonowość i zależnie od kontekstu. Pojemność nowej platformy ma sprawić, że eksplorowanie konceptów i kontekstów jest właściwie nieograniczone.
Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Łukasz Zabłocki.