28.09.22, 22:00

Lewiatan zachęca do odkrycia Najświeższych lokalności'

ip

22 września 2022 r. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepów PSH Lewiatan. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacji sieci ,,Najświeższe lokalności’’. Kampania będzie wspierana działaniami digital w mediach społecznościowych.

Twarzą spotu został Tomasz Jakubiak, youtuber i dziennikarz kulinarny. Przygotowane materiały i spoty przyjęły stylistykę newsów rodem z telewizji informacyjnej. Lewiatan ukazany jest jako serce lokalnej społeczności, w którym łączą się interesy całej okolicy. Wyposażeniem sklepu są lokalne produkty, których główną cechą ma być świeżość.

Na kampanię składają się działania w Internecie, tv, radiu, digitalu i sklepach. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, produkcją spotów telewizyjnych zajęło się Shootme, strategię komunikacji przygotowało Czteryczwarte, a za platformę komunikacji i egzekucję we wszystkich kanałach odpowiada agencja Ambasada. Reklamy można zobaczyć na kanale YouTube sieci Lewiatan.