14.10.22, 12:24
Małgorzata Koselnik została dyrektorem produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej w Grupie Iberion. Z branżą związana jest od ponad 10 lat.
W październiku br., Małgorzata Koselnik dołączyła do zespołu Grupy Iberion. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej. Będzie odpowiadała za budowę produktów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań natywnych oraz niestandardowych, proces ich sprzedaży i realizacji.
Koselnik z rynkiem reklamowym związana jest od ponad 10 lat. Od 2017 r. pracowała w firmie badawczo-technologicznej Gemius, gdzie wprowadzała, m.in. nowe produkty na rynek oraz doradzała wydawcom internetowym, telewizyjnym i radiowym w zakresie badań i rozwiązań technologicznych. Wcześniej w Media Impact Polska (RASP) odpowiadała za współpracę z największymi reklamodawcami z branży technologicznej. W przeszłości pracowała również w biurze reklamy serwisu biznesowego eGospodarka.pl oraz jako project manager w kilku agencjach marketingowych, m.in. K2. Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Gdańskiego oraz ukończyła studia media relations na WWSH.