11.10.22, 11:21
PKP Intercity wprowadza milion biletów w promocyjnych cenach, a informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide, która odpowiadała za wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie do niej strategii kampanii 360. Kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Kampania jest kolejną odsłoną platformy „Zakochaj się w kolei”, która miała swoją premierę wiosną br. Historia zakochania Romana i Julii jest utrzymana w lekkim i bezpośrednim tonie.
Do zadań agencji Publicis Worldwide należało wypracowanie idei „Milion biletów w super cenach” i stworzenie strategii kampanii 360. Spot TV będzie emitowany zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych należących do TVP i Polsatu. Kreacje wideo zostały zaplanowane w kanałach należących do najpopularniejszych stacji TV oraz w mediach społecznościowych PKP Intercity. Za ich produkcję odpowiada studio Film Produkcja, a za postprodukcję Human Ark. Spoty radiowe wyemitują stacje z takich grup jak: TIME, RMF i Polskie Radio. W przypadku internetu reklamy będzie można je zobaczyć na łamach serwisów Meta, Google Ads, YT, mailing, programmatic, FB, IG oraz Twitter. Kampania pojawi się również na nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce.