19.10.22, 07:00
Ruszyła nowa kampania marki Żabka Jush. Za jej kreację odpowiada agencja PZL. Kampania w całości przeznaczona jest do emisji w kanałach digital.
Filmy opowiadają historie ludzi, którzy spędzają czas z najbliższymi, rodziną czy przyjaciółmi, zajmując się tym co dla nich ważne. W takich właśnie momentach wkracza w ich życie Żabka Jush mówiąc: „No i super, że nie macie czasu na zakupy!”. Tym samym promowana jest aplikacja do robienia zakupów. Jak przekonuje PZL, jest to historia o korzystaniu z życia w pełni i na własnych zasadach.
Powstały filmy 30-sekundowe, 15-sekundowe, 10-sekundowe oraz pięciosekundowe oraz zestaw gifów. Dodatkowo zostały przygotowane nośniki OOH (cztery projekty wizerunkowe i jeden projekt produktowy). Emitowany będzie także 30-sekundowy spot radiowy.
Kampania ruszyła 17 października i potrwa do końca listopada br. Reżyserem spotów jest fotografka Zuza Krajewska, która także wykonała sesję fotograficzną do tej kampanii. Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Tytus Klepacz, Dominik Turek i Agnieszka Żylińska-Rękas. Zespół accountów tworzy Łukasz Jankowski i Magdalena Sobota. Dom produkcyjny: Best Regards Production. Postprodukcja i udźwiękowienie: Locomotive.