04.11.22, 14:47
3 listopada br. wystartowała kampania inFakt z udziałem Radka Kotarskiego. Jej celem jest pokazanie, że prowadzenie zdrowej księgowości i bieżąca opieka specjalisty mają korzystny wpływ na funkcjonowanie całej firmy.
Tegoroczna, druga edycja kampanii inFaktu prowadzona jest wielokanałowo. Kampania realizowana będzie w stacjach telewizyjnych grup Discovery oraz Polsat, stacjach radiowych, spotach internetowych i reklamach outdoor. Treści promocyjne firmy od listopada będą obecne w mediach RTV, w tym samym miesiącu w Warszawie pojawią sią billboardy.
"Misją inFaktu jest ułatwianie prowadzenia biznesu przedsiębiorcom i księgowym. Przekaz ten jest punktem wyjścia dla obydwu edycji kampanii. Chcemy podkreślić, że inFakt jest rozwiązaniem dla tych, którzy chcą w pełni skupić się na swoim biznesie, a prowadzenie księgowości oddać naszym ekspertom-księgowym” – mówi Piotr Nawrocki, Chief Marketing Officer w inFakcie.
Do udziału w spocie reklamowym firma zaprosiła Radka Kotarskiego, znanego z kanału Polimaty. Na ekranie towarzyszy mu Włodek Markowicz, współtwórca kanału Lekko Stronniczy, Brand Manager w inFakcie. Materiał wyreżyserował Mac Adamczak. Za kamerą stanął operator Maciej Ryter. Twórcą scenariusza jest Markowicz.
"Największą zaletą w pracy nad reklamami inFaktu jest to, że dzięki wszechstronnemu zespołowi robimy je w znacznej mierze inhouse’owo, zaczynając od kreacji, na postprodukcji kończąc. Znamy nasz produkt, pracujemy nad nim na co dzień i wiemy, w jaki sposób chcemy o nim opowiedzieć. W tym roku szczególnie ciekawa była współpraca z Radkiem Kotarskim. Bardzo szybko załapał, co chcemy zrobić i zaangażował się w proces przedprodukcyjny.”- opowiada Włodek Markowicz
Spoty reklamowe z udziałem Markowicza i Kotarskiego emitowane są w kanałach telewizyjnych grupy Discovery (m.in. TVN, TVN24) i grupy Polsat od początku listopada. W tym samym czasie ruszyła kampania radiowa na antenach stacji z Grupy RMF oraz w TOK FM, a także wielkoformatowe billboardy w eksponowanych miejscach w Warszawie. Uzupełnieniem kampanii są działania w Internecie: reklamy display oraz komunikacja w mediach społecznościowych.