17.11.22, 18:45
PayPo prowadzi kampanię reklamową, której głównym motywem są brand heroes: PayPoki. Celem kampanii jest zachęcenie odbiorców do zakupów z PayPo.
Ze względu na zbliżający się okres świąteczny i poprzedzające go okazje zakupowe związane z Black Friday i Cyber Monday, PayPo rozpoczyna kampanię marketingową, której głównym elementem są PayPoki. Każdy z nich nawiązuje do innego stylu robienia zakupów, co ma odzwierciedlić nawyki zakupowe konsumentów.
PayPoki różnią się nie tylko kolorem czy wzrostem, ale także inaczej podejmują decyzje zakupowe. Zielony PayPok zawsze porównuje ceny. Jego przeciwieństwem jest żółty, robiący zakupy pod wpływem impulsu. Z kolei trzeci, fioletowy, doradza wszystkim kupowanie z PayPo.
"Każdy z naszych nowych brand heroes odwołuje się swoją kolorystyką do logotypu i posługuje się unikalnym językiem nawiązującym do naszej nazwy. Z naszych badań wynika, że kupujący nie lubią reklam usług finansowych, nie zapadają im one w pamięć. Postawiliśmy zatem na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam zaistnieć mocniej w świadomości konsumentów, a także wyraźniej zaakcentować naszą obecność na rynku rozwiązań finansowych” – mówi Piotr Szymczak, Dyrektor Operacyjny PayPo.
Spoty z PayPokami są emitowane w sieci już od września br. W listopadzie premierę miał spot świąteczny, który emitowany jest przed filmem „Listy do M 5” w 53 kinach Helios na terenie całej Polski. Równolegle z kampanią świąteczną, w listopadzie ruszyła loteria PayPo – „PayPoGranie”. Do wygrania Toyota Aygo X. W telewizji Polsat i TVN będzie emitowany spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w loterii.
"Zaplanowane działania pozwolą nam dotrzeć do blisko 17 mln osób na terenie całej Polski. To pierwsza, tak intensywna kampania marketingowa PayPo, poprzedzająca najbardziej gorący okres zakupowy w Polsce. Co roku dla każdego z nas jest to czas wzmożonych wydatków, które w tym roku będą zapewne jeszcze wyższe ze względu na podwyżki cen i inflację. To między innymi dlatego wybraliśmy taki moment na mocne działania promocyjne. PayPo może bowiem pomóc rozłożyć te wydatki w czasie i przez to nie nadwyrężyć domowego budżetu” – mówi Piotr Szymczak.
Kolejnym elementem kampanii będą też działania digitalowe podzielone na działania wizerunkowe oraz performance’owe. Reklamy PayPo pojawią się na kanałach video, na portalach horyzontalnych, a także w sieci GDN oraz Meta. PayPo planuje też 28-dniową kampanię outdoor w 155 lokalizacjach Warszawy, Poznania i Wrocławia. Pojawią się również reklamy w Spotify i na kanałach własnych. Koncept kampanii stworzyła agencja Up, produkcję animacji zrealizowała agencja Badi Badi.