09.12.22, 11:15
Marka Remington wystartowała z kampanią, w ramach której zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W akcję „Bądź #Hairpositive z Remington” zaangażowały się influencerki, m.in. Kinga Wilczewska oraz Agnieszka Niedziałek.
Akcja „Bądź #Hairpositive z Remington” skupia się na walce z współczesnym pojęciem piękna oraz sprzeciwia się krzywdzącym stereotypom. Ruch zainicjował Remington, producent produktów do stylizacji włosów, strzyżenia i golenia.
,,Wierzymy, że prawdziwe piękno zaczyna się od budowania pewności siebie i pokochania siebie takimi, jakimi jesteśmy. Dlatego podkreślamy i promujemy filozofię „Bądź Sobą Po Swojemu”. Włosów idealnych po prostu nie ma. Chcemy powiedzieć o tym głośno i pokazać, że istnieje wiele wersji piękna. Każdy może do nas dołączyć, częścią ruchu #Hairpositive jest akcja, która wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji” – mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska.
Aby dołączyć do akcji trzeba opublikować zdjęcie swoich włosów takimi jakie są. Do zdjęcia należy dodać #hairpositive oraz @remingtonstyle (na Instagramie) lub #hairpositive i profil @Remingtondlakobiet albo @Remingtondlamezczyzn (na Facebooku). Do zdjęcia można dołączyć włosową historię, która zainspiruje innych. Za każdą publikację Remington przekaże 20 zł na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. Raz w miesiącu jeden z uczestników za najbardziej inspirujące zgłoszenie otrzyma sprzęt Remington. W kampanię zaangażowane są influencerki, m.in.: Agnieszka Niedziałek, która prowadzi profil na Instagramie @napieknewlosy. Towarzyszy jej Kinga Wilczewska, która choruje na alopecję i działa na instagramowym profilu @lysababaa, a także Ewa Mazurek, która opowiada o problemach z włosami po zachorowaniu na COVID-19.
Akcji towarzyszy medytacja na good hair day przygotowana we współpracy z aplikacją Mindy, która w ramach filozofii „Bądź Sobą Po Swojemu” wspiera budowanie pewności siebie i wzmacnianie poczucia własnej wartości. „Bądź #HairPositive z Remington” to kolejna inicjatywa społeczna zorganizowana w ostatnim czasie przez Remington. Wcześniej marka przeprowadziła, m.in. akcję z Fundacją Rak’n’roll oraz portalem Zdrowa Głowa.
Polskie Stowarzyszenie Alopecji to pierwsza w Polsce organizacja pozarządowa, niedochodowa i samopomocowa, która działa na rzecz i w imieniu osób chorych na łysienie plackowate, ich rodzin i opiekunów. Ma na celu rozwijanie i propagowanie inicjatyw, postaw i działań upowszechniających wiedzę na temat łysienia plackowatego oraz poprawę jakości opieki lekarskiej.