13.12.22, 18:30
Marta Ulman dołączyła do zespołu marketingu Grupy Pracuj. W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, serwisu rekrutacyjnego.
Marta Ulman będzie odpowiedzialna za opracowanie spójnych strategii dotarcia do użytkowników w dotychczasowych i nowych grupach docelowych oraz wsparcie zespołów w efektywnym wdrażaniu zaproponowanych strategii. W nowej roli koordynuje pracę zespołu promocji marki i raportuje do Elżbiety Flasińskiej, dyrektorki marketingu B2C w Grupie Pracuj.
Marta Ulman posiada ponad 12 lat doświadczenia w czołowych agencjach reklamowych i PR działających w Polsce. Przez ostatnich sześć lat była związana z GoldenSubmarine, gdzie na stanowisku Head of Strategy Warsaw odpowiedzialna była za przygotowanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów firmy. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach 24/7Communication oraz 38 Content Communication. W jej portfolio projektów znajdują kampanie dla takich marek, jak m.in. McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, WizzAir, Ikea czy ING. Jest także współautorką podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas.