06.01.23, 21:00
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
W markecie we Wrocławiu przy ul. Długosza Kaufland testuje nowe urządzenie – maszynę do obierania i krojenia ananasa. Klienci, którzy chcą kupić porcjowany owoc, mogą umieścić ananasa w specjalnej maszynie, podstawić kubek, wybrać dogodną opcję (krojenie w plastry lub kawałki) i tym samym zaoszczędzić sobie trudu związanego z obieraniem i porcjowaniem twardego produktu. Usługa jest całkowicie darmowa – klienci płacą za samego ananasa przy kasie. Jak funkcjonuje maszyna, można przekonać się na profilu TikTok sieci Kaufland.
Poza tym w markecie w Silesia City Center w Katowicach wprowadzono stoisko piekarnicze obsługiwane przez pracowników sieci, gdzie można zakupić pieczywo i ciasta na kawałki.
Dodatkowo, ostatnio sieć zdecydowała się także na wprowadzenie dwujęzycznych nazw kategorii produktowych. W Silesia City Center w Katowicach i Knurowie poza standardowymi opisami w języku polskim można spotkać oznaczenia w języku śląskim.
Opisane nowości testowane są w wybranych lokalizacjach. Jeżeli spotkają się z zainteresowaniem klientów, zostaną wprowadzone w kolejnych sklepach.