26.01.23, 07:45
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
Kolekcja zeszytów i przyborów plastycznych z portfolio Herlitz została zaprojektowana wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, w oparciu o motywy graficzne WOŚP i Pol’and’Rock Festival. Jest to pierwsza w historii kolekcja zeszytów, teczek, notatników i przyborów plastycznych z serduszkiem WOŚP.
W ramach kolekcji Herlitz & WOŚP do sprzedaży trafi 2 mln produktów - są to artykuły zarówno dla dzieci - farby, plastelina, klej, blok rysunkowy, jak i dla młodzieży szkolnej oraz studentów, m.in. zeszyty, teczki, notatniki i bruliony na spirali. Specjalnym produktem, który znalazł się w kolekcji, jest kolorowanka zaprojektowana wspólnie z Jurkiem Owsiakiem. W ramach akcji „Pomagaj kreatywnie” ruszy także konkurs dla szkół, w którym nagrody może zdobyć 31 klas.
„Pomaganie jest wpisane w codzienną działalność WOŚP a my jako firma od zawsze staramy się pomagać potrzebującym dzieciom. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy akcję pod hasłem „Pomagaj kreatywnie”. Zaplanowaliśmy także konkurs plastyczny dla szkół, w którym zadaniem będzie stworzenie własnego serca WOŚP! Do wygrania będzie zapas limitowanych produktów plastycznych i papierniczych, składający się z ponad 250 produktów” – mówi Agnieszka Szablewska, Product Manager firmy Herlitz.