30.01.23, 13:59
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które będą obowiązywać do 30 kwietnia 2023 r. Grupa wprowadza niewielką podwyżkę.
W nowych cennikach, które będą obowiązywały od 27 lutego do 30 kwietnia 2023 r., średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach Grupy RMF wyniosą 2,9 proc. (dla wszystkich dni, dla pasma 6.00-20.00).
„Podwyżka ta jest w zasadzie nieznaczną korektą cen, znacząco poniżej inflacji, która ma wpływ na cały rynek, również rynek medialny i reklamowy” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dn. 3-8 kwietnia i wynosić będzie 3 proc.