03.02.23, 08:51
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Zadanie czuwania nad efektywnością biznesową projektów ING, powierzono Bartłomiejowi Stańczakowi, który pracuje w branży od 12 lat. Zaczynał i większość kariery spędził w grupie OMD. Rozwijał się wspierając strategicznie i operacyjnie klientów z różnych sektorów. W ostatnich latach pracował dla Nivea oraz Tchibo - dla obu brandów był kluczowym kontaktem. W OMD pełnił również rolę supervisora tv oraz digital. Stańczak ostatnio pracował dla Shopee, gdzie jako szef mediów koordynował launch marki na polskim rynku.
Do głównych zadań Stańczaka należy koncentracja na strategicznych celach ING, koordynacja pracy kilkunastoosobowego zespołu, a także w zależności od potrzeb włączenie w ten proces pozostałych ekspertów agencji.
Natomiast dotychczasowy communication director - Witold Adamski, po ośmiu latach pracy w Mediahub, zamierza podjąć nowe wyzwania zawodowe. Pozostaje w branży, ale szczegółów jeszcze nie zdradza.