06.02.23, 14:12
Agencja gamingowa Kool Things przedłużyła umowę z Razer –lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware.
Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich trzech latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2 tys. recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża współpracę w zakresie PR w Polsce, Czechach, Słowacji, Turcji, Rumunii i na Węgrzech o kolejne 12 miesięcy.
Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się w 2010 r., gdy Razer — pierwszy klient agencji — wprowadzał do swojej oferty BlackWidow, czyli swoją pierwszą klawiaturę mechaniczną skierowaną do grupy największych pasjonatów gamingu.
Agencja realizuje dla Razer usługi w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, kierując komunikację do przedstawicieli mediów z sektora technologicznego, gamingowego i biznesowego. Działania w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech realizowane są z warszawskiej centrali firmy, a w Rumunii i Turcji, poprzez zespoły w Bukareszcie i Stambule.
Od sierpnia 2021 r. koordynatorem zespołu Kool Things w zakresie działań public relations dla Razer jest Mateusz Bachłaj (PR Lead), a jego głównymi współpracownikami są: Mariusz Pietraszek (PR Manager), Jan Juskowiak (Junior PR Specialist), Murat Halilbeyoğlu (PR Specialist) i Jacint Erdei (PR Specialist).