11.03.23, 21:04
Do polskich salonów trafił nowy PEUGEOT 408, którego marka prezentuje w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji 3D wydaje się, że PEUGEOT 408 wyświetlany na ekranie LED, wyjeżdża poza jego krawędzie.
W związku z debiutem modelu PEUGEOT 408 na polskim rynku ruszyła intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Dlatego sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji. PEUGEOT postawił na innowacyjne na polskim rynku reklamowym rozwiązanie – reklamę 3D DOOH.
Trójwymiarowy PEUGEOT 408 pojawia się na narożnym ekranie Screen Network przy warszawskim hotelu Marriott – w ścisłym centrum stolicy. Dzięki wykorzystaniu efektu anamorficznego 3D, spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Dzięki temu nowy PEUGEOT 408 sprawia wrażenie „wysuwania się” się poza granice ekranu. Ten zabieg przyciąga uwagę przechodniów, a także odbiorców w internecie, zwiększając zasięg kampanii.
Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.