20.03.23, 11:37
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
Mateusz Gessler i marka Somat rozpoczynają współpracę w ramach kampanii #mistrzowiewkuchni. Długoterminowa współpraca Mateusza Gesslera z marką Somat obejmuje aktywności 360°, w tym obecność w TV, sponsoring programu „Hell’s Kitchen” i działania w digital, social mediach, in-store oraz organizację eventów i konferencji. Ponadto nowy spot Somat z udziałem Gesslera, który został nagrany w Polsce, będzie emitowany zarówno na polskim rynku, jak i zostanie zaadoptowany na rynki zagraniczne.
Mateusza Gesslera na wyłączność reprezentuje agencja Patryk Wolski Management, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.