13.04.23, 15:00
10 kwietnia br. ruszyła pierwsza kampania przygotowana przez agencję PZL dla Zott Polska. Jest to jednocześnie pierwsza kampania promująca nowy produkt, który trafił kilka miesięcy temu do sprzedaży - jogurt kremowy Zott Finezja.
Przygotowane spoty promują kremowy jogurt Zott Finezja w jego czterech wersjach smakowych: Mascarpone Malina, Mascarpone Czarna Porzeczka, Choco Splits Banan z kawałkami czekolady, Choco Splits Truskawka z kawałkami białej czekolady. Kremowa konsystencja i dodatki sprawiają, że bohaterka spotu uruchamia swoje pokłady kreatywności i budzi swoją finezję. Główną myśl i charakter produktu, ma podkreślać hasło kampanii: „ZOTT Finezja. Tak kremowa, tak zmysłowa”.
Agencja PZL jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację kampanii, w ramach której przygotowała spoty video: 30”, 2x15” oraz 6” z przeznaczeniem do emisji w stacjach TV oraz w digitalu.
Z ramienia PZL nad projektem pracowali: zespół kreatywny w składzie: Agnieszka Żylińska-Rękas (Senior Art. Directorka), Marcin Jagnus (Senior Copywriter), Dominik Turek (Associate Creative Director); producentka: Magdalena Brauer;
dział obsługi klienta: Ola Łukasik (Account Mangerka), Magdalena Sobota (Client Service Directorka), Przemek Wachowski (New Business Director).
Spoty wyreżyserował Michał Sabliński. Za produkcję odpowiadam dom produkcyjny Bomaye, podstprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Ztudio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.