08.05.23, 17:22
Ruszyła kampania promująca nawilżany oraz suchy papier toaletowy marki Velvet, której autorem jest agencja Communication Unlimited.
W reklamie Velvet widzowie mogą zobaczyć zieloną sławojkę z charakterystycznym otworem w kształcie serca w drzwiach. „Sławojka kojarzy się również z przyrodą i naturą, czyli ważnymi dla marki Velvet wartościami. U osób starszych wywołuje sentymentalne skojarzenia, a dla młodych jest ciekawym prototypem współczesnych ToiToi. Większość podobnych produktów reklamowana jest w nowoczesnych łazienkach. My użyliśmy sławojki, aby nasz przekaz przykuwał uwagę i był bardziej wyrazisty” – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director i Partnera w agencji Communication Unlimited.
Celem reklamy jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po nowoczesny, podwójny standard higieny i świeżości po każdym skorzystaniu z toalety. Spot reklamowy opowiada o komplementarności obu produktów, a jego dopełnieniem jest hasło „Velvet w toalecie zawsze w duecie” z reklamowym twistem w interpretacji.
W kampanii „Velvet w toalecie zawsze w duecie” nawiązano również do „toaletowych wyznań i sekretów” zdobiących zazwyczaj ściany toalet. Tak powstało „papierowe równanie świeżości”, czyli papier toaletowy suchy + papier nawilżany = serce w sławojce, które jednoznacznie sugeruje, jakich produktów warto używać.
Najnowsza kampania Velvet ruszyła 4 maja br. i jest obecna w digitalu, w najbardziej popularnych portalach informacyjnych, sprzedażowych, tematycznych oraz lifestylowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram i Tik Tok). Za strategię kampanii, koncepcję, kreację, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja Communication Unlimited.