01.06.23, 06:30
Intermarché przeprowadzi rebranding przysklepowych stacji paliw. Mają być bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci.
Sieć Intermarché od lat realizuje strategię rozwoju segmentu paliw. Kolejnym, elementem realizacji objętego kierunku jest rebranding przysklepowych stacji paliw. Jak tłumaczy firma, wynika on z chęci odświeżenia ich wizerunku, modernizacji, uspójnienia z identyfikacją wizualną sieci, a przede wszystkim dostosowania do obecnych potrzeb i oczekiwań klientów.
Każda z odnowionych stacji ma wyróżniać kolorystyką nawiązującą do podstawowych barw Intermarché – czarnego i czerwonego z elementami bieli, w kontrze do wcześniej dominujących szarości i obłości. Zmiany obejmą każdorazowo: otok wiaty, obudowę słupów wiaty, pylon cenowy i otok budynku danego sklepu.
Jak podkreśla sieć, każdy przedsiębiorca prowadzący działalność pod szyldem Intermarché może liczyć na wsparcie finansowe od sieci w przypadku chęci przeprowadzenia zmian własnej stacji paliw. Firma zakłada, że do końca roku swój wizerunek ma odświeżyć 10 stacji plan.
Obecnie w całej Polsce funkcjonuje niemal 70 stacji paliw przy sklepach Intermarché, co obecnie gwarantuje sieci pozycję lidera przymarketowych stacji paliw w Polsce. Od ponad dwóch lat, od 1 lutego 2021 r., w ramach sieci Intermarché, działa spółka SCA Petrole Polska, centrala zakupowa paliw dla Grupy Muszkieterów w Polsce. Od tego samego roku działa też specjalny Fundusz Stacji Paliw. Jest to oddolna inicjatywa, w całości stworzona i zarządzana przez franczyzobiorców. Za cel ma wspieranie rozwoju sieci handlowej Intermarché w zakresie finansowania budowy nowych stacji paliw.