09.06.23, 09:00
Maybelline New York (L’Oréal Polska) rozpoczyna w tym roku kampanię na polskim rynku i krajach bałtyckich. Maskarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid, po raz pierwszy w historii marki promuje wirtualna ambasadorka May. Działania prowadzone pod hasłem Przenieś rzęsy w inny wymiar przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.
"Falsies Surreal zapewnia spektakularny efekt (...) Można powiedzieć, że przenosi nas zupełnie w inny wymiar. Wprowadzając na rynek produkt tak surrealistyczny pomyśleliśmy, że połączymy świat realny i wirtualny. Dlatego w naszej kampanii mamy dwie bohaterki, które łączą te światy - awatarkę May, a obok niej naszą dotyczasową ambasadorkę - modelką Gigi Hadid" - mówi Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska.
Wyjątkowe gwiazdy będzie można zobaczyć w digitalowej odsłonie kampanii - przewidywany zasięg 15 i 6-sekundowych wideo to 8 mln. Po raz pierwszy na ulicach polskich miast, obok tradycyjnych nośników, pojawią się także citylighty Maybelline New York wykonane w innowacyjnej technice druku soczewkowego. Pod koniec miesiąca, w weekend 24-25 czerwca, w warszawskim centrum handlowym Arkadia, przy salonie Sephora, zaplanowano specjalną strefę z surrealistycznymi atrakcjami.