25.07.23, 07:30
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na wrzesień i październik br. Nie zmienią się one w stosunku do obecnie obowiązujących cenników letnich.
Nowe cenniki będą obowiązywać od 4 września do 5 listopada 2023 r. i nie zmienią się w stosunku do obecnie obowiązujących. Grupa RMF nie podnosi cen reklam od lutego br.
Słuchalność stacji Grupy RMF utrzymuje się cały czas na wysokim poziomie plasując spółkę na pozycji niekwestionowanego lidera rynku radiowego w Polsce. W II kwartale br. codziennie rozgłośnie Grupy RMF gromadziły 9,3 mln słuchaczy – to o 2 mln więcej (czyli o 27 proc.) niż druga grupa radiowa (dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 04-06.2023, target: wszyscy 15-75 lat). Udział w czasie słuchania całej Grupy to 35,9 proc., a udział RMF FM ponownie przekracza 30 proc.. RMF MAXX (z Radiem GRA) ma 3,5 proc. udziału, a RMF Classic – 1,5 proc.