09.02.24, 19:30
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej już ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki KIT KAT pod hasłem „Dobra przerwa. Dobre nagrody.”
Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 1 lutego do 14 kwietnia 2024 r. Osoba, która chce wziąć udział w loterii, musi jednorazowo kupić dowolny baton KIT KAT objęty promocją i zachować dowód zakupu, a następnie zgłosić się do loterii poprzez formularz na stronie ak-cji. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy został laureatem nagrody natychmiastowej: e-kodu na drzewko, które zostanie posadzone dzięki współpracy z organizacją dotlenieni.org lub plecaka w unikalnym kolorze i wzorze, w 100 proc. z upcyklingu. Ponadto każde prawi-dłowe zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody głównej – jednego z trzech rowerów elektrycznych.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, projekty graficzne, landing page oraz organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery, standy).