31.05.24, 09:00
Agencja Publicis Worldwide zrealizowała nową kampanię odświeżonej platformy Żabka Jush. Obejmuje ona OOH, DOOH, digital, social media, radio oraz formaty niestandardowe. Kampania wystartowała na początku maja br. i potrwa do końca czerwca.
Idea kreatywna kampanii, podsumowana hasłem „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”, opiera się na przedstawieniu dwóch typów zakupów, a tym samym – dwóch funkcjonalności aplikacji Żabka Jush. Możliwość tzw. szybkich zakupów i oferty delio supermarket online - dużych zakupów dla całej rodziny.
Agencja Publicis Worldwide Poland jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej Żabka Jush: strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich assetów. Kampania obejmuje spoty video 30”, 15”, 6” na YouTube oraz kanały social media, niestandardowe nośniki DOOH, takie jak Warsaw Spire i Tauron Arena, radio oraz szereg kreacji OOH, w tym formaty niestandardowe dopasowane kontekstowo do różnych nośników: tramwaj, busbacki, rowery miejskie oraz schody ruchome w Metrze Centrum.
Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Zenith, również należący do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Łukasz Zabłocki. Producentem – Graffiti Films. Za postprodukcję odpowiada Xantus.