08.06.24, 21:00
15 kwietnia br. ruszyła kampania Oranżady Hellena Musssująca pod nowym hasłem dla „Eksplozja pomysłów”, dedykowana pokoleniu Alfa. Agencja LoveBrands Group odpowiada za strategię komunikacji i kreację dedykowaną telewizji oraz kanałom digital, jak również za działania z zakresu influencer marketingu.
Agencja LoveBrands Group zaproponowała marce Oranżada Hellena Musssująca stworzenie nowego Brand Hero – Popy’ego, który promuje kampanię, ale też animuje aktywności konsumentów Alfa w ich naturalnym środowisku – internecie. Popy stał się twarzą spotu, który pojawił się na YouTubie, TikToku i Kidoz 15 kwietnia, a od 13 maja można go obejrzeć również w stacjach telewizyjnych, takich jak Polsat, TVN i TVP. Częścią kampanii digitalowej jest również kreacja stworzona na Twitch’u, która pojawi się na tej platformie 7 maja.
Na YouTubie, TikToku, a także Instagramie ruszyła kampania influencer marketing. Influencerzy dzielą się z obserwatorami tym, jakie ciekawe pomysły strzeliły im do głowy dzięki Oranżadzie Hellena Musssującej i motywując ich do włączenia się do wspólnej zabawy.
Kluczowym elementem kampanii jest też stworzony przez markę świat OranzadaStrzelajaca na platformie Roblox. Użytkownicy platformy, w kolorowym i ciekawym otoczeniu, będą mogli doświadczać wciąż czegoś nowego, bo nuda ma tu zakaz wstępu. Brand Hero będzie też potrzebował ich pomocy, co stanie się elementem gamifikacyjnym budującym zaangażowanie konsumentów Alfa w naturalnym dla nich środowisku i sposób. Start gry zaplanowany jest na 7 czerwca.
Za realizację kampanii ze strony agencji odpowiada Dorota Bieniek, prezes LoveBrands Group, Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations oraz Karolina Kraśnicka, Senior Communications Consultant.