07.06.24, 16:32
Pod hasłem „Rób swoje. Powtórz.” ruszyła kampania marki Tiger (Grupa Maspex) realizowana przez Publicis Worldwide (Publicis Groupe). Działania obejmujące TV, digital oraz social media przygotowane zostały na rynek Polski oraz CEE.
Celem kampanii jest wzbudzenie jeszcze większego zainteresowania marką Tiger, uwzględniając impulsowość kategorii, różnorodność okazji konsumpcji oraz najnowsze trendy w komunikacji. Idea kreatywna, podsumowana hasłem „Rób swoje. Powtórz”, opiera się na obserwacji, że tylko najwytrwalszym, najbardziej skupionym na celu, udaje się go osiągnąć.
Agencja Publicis Worldwide Poland jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie nowej kampanii Tigera: strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich assetów. Kampania obejmuje spoty video 15” do TV, a także 30” i 6” na YouTube oraz kanały social media.
Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom, również należący do stuktur Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Michał Misiński. Za produkcję spotów odpowiada dział produkcji Grupy Maspex, postprodukcją zajęło się studio Xantus.