06.06.24, 19:00
Na początku czerwca br. w strukturach agencji Social Lama, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, na stanowisko Senior Social Media Manager awansowała Anna Ozga.
Anna Ozga z Social Lamą związana jest od 2017 r. W agencji obejmowała poprzednio stanowisko Social Media Managera.
Na nowym stanowisku Senior Social Media Managera Ozga będzie zarządzać zespołem, który realizuje kompleksowe kampanie komunikacyjne dla marek takich jak: Laurastar Polska, POLOmarket, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, Fundacja Saventic, Dynamic Development czy Pracuj.pl (platforma TikTok). W zakres jej obowiązków wchodzi: dbanie o rozwój agencji i udział w postępowaniach przetargowych, zarządzanie zespołem specjalistów, przygotowanie i realizacja koncepcji kreatywnych, koordynacja sesji fotograficznych i wideo, bieżące doradztwo strategiczne oraz dbanie o bliskie relacje z klientami, w tym ciągłe doskonalenie standardu obsługi. Anna Ozga będzie także zarządzała budżetem i przychodami działu. Ponadto, prowadzi zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia z zakresu mediów społecznościowych.
Anna Ozga posiada siedmioletnie doświadczenie w prowadzeniu działań social media, które zdobywała pracując dla marek z szeregu branż, m.in. modowej, gastronomicznej, edukacyjnej czy nieruchomości. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, na którym ukończyła kierunek filologia polska.