10.07.24, 12:15
Pod hasłem „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” trwa kampania marki Aluprof, która promuje nowe rozwiązania poprawiające bilans energetyczny w budynkach. Ambasadorem akcji został Szymon Marciniak.
Aluprof działa w sektroze produkcji systemów aluminiowych dla budownictwa. Działająca na rzecz ochrony środowiska naturalnego firma, celem promocji nowoczesnych rozwiązań, ruszyła z kampanią „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami, której ambasadorem został międzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak. Działania marketingowe mają także na celu zwrócić uwagę inwestorów indywidualnych na kwestię efektywności energetycznej budynków i korzyści, jakie się z nią wiążą – zarówno finansowe, jak i związane z ochroną klimatu.
W ramach akcji zaplanowano, m.in. telewizyjne spoty reklamowe, reklamy prasowe oraz działania w internecie i mediach społecznościowych. Za koncepcję kampanii odpowiada kolektyw kreatywny Digi Digi, produkcję filmów i sesji koordynuje F4 Studio, a reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski. Kluczowym elementem kampanii jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło „Gramy fair z naturą”.