16.07.24, 12:54
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe ruszyły 14 lipca br. i obejmują szerokie spektrum mediów.
Najnowsza edycja kampanii stawia na przekaz, że Provident to najlepszy wybór dla osób potrzebujących pożyczki na większe wydatki, takie np. jak zakup auta. Kampania podkreśla atrakcyjne warunki finansowe oraz elastyczne opcje spłaty, które Provident oferuje swoim klientom.
W centrum kampanii znajduje się emocjonująca historia rodziny, która oczekuje na powiększenie – zarówno w kontekście nowego dziecka, jak i dużego, zaadoptowanego ze schroniska psa. Dzięki pożyczce z Providenta mogą zrealizować ten plan bez zbędnych komplikacji.
„Provident pokazuje, że jest stworzony również po to, aby wspierać rodziny w realizacji ich najważniejszych planów i marzeń. Niezależnie od tego, czy chodzi o zakup auta, czy spełnienia mniejszej potrzeby” – mówi, Igor Jakuć, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych. „Kampania podkreśla, że dzięki elastycznym opcjom spłaty i atrakcyjnym warunkom finansowym, Provident umożliwia rodzinom realizację ich marzeń i planów bez stresu finansowego” – dodaje Jakuć.
Działania reklamowe objęły swym zasięgiem telewizję (m.in. Polsat, TVP1, TVP2 oraz stacje tematyczne) oraz intensywne działania w internecie. Kampania obejmuje dwa spoty reklamowe: jeden o długości 30 sekund, a drugi piętnastosekundowy.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup czasu antenowego TV odpowiada dom mediowy OMD. Z kolei działania internetowe zaplanował i zakupił dom mediowy Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, które reżyserował Marcin Starzecki, a aranżację piosenki opracował Patryk Kumór.