10.10.24, 08:30
MullenLowe Warsaw zorganizowała konkurs konsumencki dla Vision Express pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!".
Agencja MullenLowe Warsaw we współpracy z Vision Express uruchomiła konkurs konsumencki prowadzony pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!". Działania promocyjne są częścią aktualnej kampanii i prowadzone głównie na platformach social media, w tym na Facebooku.
Uczestnicy konkursu mają za zadanie przesłać zdjęcie z osobą z innego pokolenia oraz opisać wspólne pasje. Zgłoszenia można nadsyłać poprzez stronę konkursową. Do wygrania są nagrody, w tym: voucher wyjazdowy od Slowhop.pl, karty podarunkowe do Vision Express o wartości 1 tys. zł i 500 zł oraz aparat Instax mini 12 z zestawem wkładów.
Konkurs jest częścią szeroko zakrojonej strategii komunikacyjnej, przygotowanej przez agencję MullenLowe Warsaw, która opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowym oraz aktywacyjno-wizerunkowym. Inspiracją do kampanii są autentyczne doświadczenia klientów Vision Express, a w centrum komunikacji znajduje się użytkownik, jego historie i potrzeby.
Vision Express to kolejny klient obsługiwany zarówno kreatywnie jak i mediowo przez MullenLowe Group.