16.10.24, 23:04
Firma Nestle Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii dla marki WINIARY prowadzonej pod hasłem „Budyniowe Love”.
1 października br. ruszyła ogólnopolska loteria audioteksowa „Budyniowe Love” dla marki WINIARY. Jest to już druga edycja loterii przygotowywana pod tym hasłem i po raz kolejny jej organizacja została powierzona agencji Unique One. W centrum zainteresowania znajdują się budynie, ale udział można zgłaszać również przy zakupie galaretek i kisieli Winiary.
Celem loterii i akcji reklamowej jest budowanie świadomości konsumenta na temat mnogości zastosowań budyniu Winiary, jak również podkreślenie wartości celebrowania wspólnych chwil z rodziną. Marka w spocie wspierającym loterię prezentuje tradycyjne i nowoczesne wypieki na bazie budyniu, pokazując jednocześnie, że ich przygotowanie może być rodzinną aktywnością i sposobem na wyrażenie uczuć.
potencjalni uczestnicy akcji muszą dokonać zakupie produktu promocyjnego, zachować dowód zakupu i zgłosić się za pośrednictwem SMS. Do wygrania są dwa rodzaje nagród: natychmiastowa (500 nagród po 100 zł) wykorzystująca mechanizm Instant Win, a co miesiąc odbywa się losowanie trzech voucherów do sklepu online katalogmarzen.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 30 listopada br.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, KV kampanii, organizację i obsługę loterii jak również obsługę systemu sms’owego.