30.01.25, 10:39
Agencja Labcon relevant stories (Group One) rozpoczęła współpracę z Kompanią Piwowarską, w ramach której będzie odpowiedzialna za obsługę marketingową 360° marki Captain Jack.
Wybór Labcon to wynik wygranych w ciągu ostatnich miesięcy dwóch przetargów obejmujących stworzenie strategii komunikacyjnej i kompleksowych działań marki w mediach społecznościowych.
Wypracowana strategia komunikacyjna ma stanowić podstawę działań marketingowych marki w 2025 r. Współpraca obejmie przygotowanie kampanii reklamowej, która będzie realizowana w sezonie w kluczowych kanałach komunikacji: TV, internecie, nośnikach outdoorowych (OOH) oraz w punktach sprzedaży (POSM).
W ramach współpracy agencja Labcon relevant stories będzie odpowiedzialna również za kreację komunikacji marki Captain Jack w mediach społecznościowych. Obejmie ona tworzenie angażujących treści dopasowanych do nowej platformy komunikacyjnej oraz budowanie zaangażowania konsumentów i wzmacnianie obecności marki Captain Jack w internecie.
Agencja będzie również odpowiedzialna za kreację spotów reklamowych, contentu digitalowego oraz innych materiałów, które zostaną wdrożone na kluczowych touchpointach realizowanych kampanii.