10.02.25, 07:00
Agencje oS3 i ONE House (Grupa ONE House) realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz wyróżnienie kluczowych atutów oferty, takich jak unikatowe i rzetelne opisy hoteli.
Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 r.
Agencja oS3 jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji i produkcję ośmiosekundowych spotów TV, które mają stanowić centralny punkt strategii komunikacyjnej marki. Kampania integruje działania w TV z zaawansowanymi formatami digitalowymi, takimi jak: Performance Max, Google Display Network, Meta Ads, YouTube oraz Display & Video 360. Takie działania mają pozwolić na dotarcie do szerokiego grona odbiorców w sposób spójny i efektywny.
Za planowanie i zakup kampanii mediowej w telewizji i kanałach digitalowych, a także za produkcję materiałów do kampanii digital, odpowiada agencja mediowa ONE House.
„Kampania „Urlop pełen pasji!” to istotny projekt, który otwiera nowy rozdział w komunikacji marki Urlop.pl. Naszym zadaniem jest nie tylko budowanie świadomości marki, ale również wzmocnienie jej pozycji na rynku poprzez wyeksponowanie unikatowych cech oferty” – mówi Kamila Tatys, Senior Communications Account Manager w ONE House.
Działania w ramach kampanii „Urlop pełen pasji!” mają wpisywać się w strategię długoterminowego rozwoju marki Urlop.pl, której celem jest umocnienie pozycji w segmencie turystyki online i zwiększenie zasięgu wśród docelowych grup odbiorców.