21.02.25, 17:00
Firma PayPo działająca w sektorze płatności odroczonych na polskim rynku skierowanych do sklepów internetowych, ruszyła z kampanią reklamową w pociągach Pendolino, realizowaną pod hasłem: „Daj sobie czas na udane ferie”.
Akcja, trwająca przez kilka tygodni, w tym podczas ferii zimowych, ma zachęcać Polaków do skorzystania z płatności odroczonych i spokojnego zaplanowania zimowych wyjazdów.
„Poprzez kampanię „Daj sobie czas na udane ferie” chcemy wzmocnić świadomość na temat naszych usług i dotrzeć do podróżujących, szczególnie ludzi młodych i rodzin (...)” – mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo.
Kampania reklamowa PayPo realizowana jest w lutym, w okresie ferii zimowych i obejmuje kilkadziesiąt pociągów kursujących między największymi polskimi miastami, m.in. Katowicami, Krakowem, Poznaniem, Szczecinem, Trójmiastem, Warszawą, Wrocławiem. Jej przekaz ma dotrzeć do kilkuset tysięcy pasażerów korzystających z usług Pendolino.